Kızlar merhaba. Oğlumda süt alerjisinden şüphelendiğimiz için alerji testi yaptırdık. Yaparken çok ağladı ve o testten sonra bir anda durup dururken ağlıyo ama asla sakinleşmiyor. Normalde iğne serum vurulduğunda bile ağlamayan sessiz sakin bir bebektir ama testten sonra çığlık çığlığa ağlar oldu travma mı oluştu ne oldu gerçkten anlamıyorum. Yarın da sünnet için gün almıştık. Bu kadar huzursuzken onu nasıl yapacaz bilmiyorum. Var mı böyle bir şey başına gelen ?