Biogaia içinde açıldıktan sonra 25 derece altı bir yerde bekletin yazıyor soğuk damla çocuğa verilmez zaten midesi ne ki bebeğim üşütür hemen. D vitamini de tok verilmeli ki iyi emilsin kusuyorsa besledikten sonra bir süre dik tutsan yada çok fazla beslemesen belki işe yarar