Kızım 8 ay 18 günlük.Emziriyorum fakat geceleri aşırı sık kalkıyor.Hadi şu an diş dönemi fakat normalde de 8 kez falan emmek için kalkıyor ve emiyorda.Artık çok yoruldum yazın işe başliyacagım.Bu sebeple memeden keseceğim .11 aylık iken.Odasına şu an yatıramıuorum çünkü sık kalkıyor.Sizce memeden kesilince uyanma sıklığı nasıl olur.Bir düzelme olur mu.