Ozlemjan Merhabalar bebeğim bir aylık dün aşı yapıldı eve geldik bir sorun yaşamadım ama ertesi gün oldu ve bu gün aşırı huysuz sabah 6 da uyandı ve hiç uyumadı 5dakika dalıp uyanıyor bunu yaşayan var mı sürekli ağlıyor
NeclaDefne Ozlemjan evet canım biz yaşadık aşı olduğu gün hiç sıkıntı yoktu ertesi gün huysuzluk uykusuzluk vardı ama ateş yapmadı hiç bir aşı çok şükür. 6. Ay aşımızda da aynı şekilde oldu.
Meryemdeveci Ozlemjan 1 yaş aşini bugün yaptırdık ama her hangi bırseyi yok oğlumun korktuğun gibi olmadı
Ozlemjan NeclaDefne Aynen bizde bu gün böyleyiz gazı yok altını kaç kere açtım suyu sever yıkadım ne yapsam uyumadı şimdi biraz sakinledi umarım deliksiz uyur bu sefer