ptircik Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 22 günlük 40.haftaya göre bu 4.ay atağının bitmesine 4 gün var 35 gündür çekiyoruz bazen beslenmek istemedi bazen uykuları bozuldu bazen huzursuzluk has safhadaydı ama geçen hafta düzelmiş gibiydi şimdi yine son 2 gündür uykuları çok fena desteklememe rağmen sürekli uyanıyor uyanıkken de hep bir ıkınma sinir hâlinde tam bitecek sanarken iyice tavan yaptı sanki bu atak atlatanlar fikir verebilir mi sizlerin ne zaman birmişti atağın bu yoğun etkileri ? Hesaplamaya göre biteceği tarihte mi yoksa daha uzun süren oldu mu ?
cemreduru2 merhaba, benim kızımda 4 ay11 günlük. beslenme reddi, uykuya geçişte aglayarak uyutma, mızır mızır yanii sabirla bekliyorum, 4.ay bitmesini. ben atak hesaplama sayfasında hesapladım 6 gün kalmis hayırla Bi bu ay cekip gitseydi