Yaseminnecer Kızım 1 aylık süt alerjisi var doktor neocate diye bi mama önerdi ama bunuda kusuyor napıcaz böyle mama bulana kadar aricazmı varmı böylr olan bi akıl verin deliricem mamada ucuz değil yani başka mamamı bakalım yada soralım doktora
zlmakkaya41 Yaseminnecer aptamil nutricate deneyin isterseniz biz de neocate kullanıyoruz böyle bişey yaşamadık
Goktugunannesi1234 Yaseminnecer doktora sormadan değiştirmeyin bence. İçine tatlanmasi için birşeyler katiyolar onu da deneyin. Birde az az verin midesi kabul etmesi için.
Yaseminnecer Teşekkürler yanıt için evet tadlandırmak için az pekmez damlatabilrsin dedi doktorum onu yaptım kusmadı çok şükür bide vanilya damlatıyolarmış