Merosat sanki beni özetledin her ân yanımda tutuyorum kitap okuyorum sohbet ediyorum ama bi 10 dakika isim olsun veya biraz yalnız bırakıyım hemen üzülüyorum ilgisiz kaldı bak çocuk ne kadar kötü annesin ilgilenmiyorsun falan diye :( gerçekten çok saçma ,kötü düşünceler seni çok iyi anlıyorum inşallah geçer bu düşünceler sonuçta hepimiz çok mükemmel anneleriz 🌸