Edalikuzusu Pandispanya biz doğmadan alıp beşiğine koymuştuk iki aylık gibiyken ilgisini çekmeye başlamıştı ilk ilgisini çektiğinde on beş dk falan ona bakıp oyalanmıştı bende evde ilk kez yalnızken duş almıştım çok iyi gelmişti hahah😅
Kara3773 Pandispanya ben hiç almadım alma gereği duymadim ve yanlış olmasın biryerde okumuştum otizmimi etkiliyormus nedenmj oluyormuş yanlış olmasın öyle birşey okumustum
Snowglobe Pandispanya bebeğim 8 buçyk aylık. Öyle Bi şeye hiç gerek duymadım. Sizde masraf yapmayın bnce. Evet ilgisini çekebilir. Ama kısa sürer ve size kurtarıcı olmaz. Hem yanlış söylemiş olmayayım ama beyin gelişmi için iyi değil diye hatırlıyorum
Irmakprensesinannesi Snowglobe bize doktorumuz tam tersi beyin gelismi motor gelişimi için gerekli ve güzel olur demişti ve kızım premture gayet şuan saldırıyor oyuncakları almak için o döndükçe kızım gülücükler atıyor yakalamaya çalışıyor tutma becerisi donence sayesinde çok arttı tabi bebekten bebeğe değişir kızım şuan 8 ay 8 gunluk
Nazoo_00 Ben ahsap asma seysi aldim, kendim yapıyorum iki üç haftada bir mobiller, montessori mobilleri, surekli dönen ışıklı sesli şeylerden daha faydalı bence. Bakabilirsin örneklerine
bebishmom Pandispanya ben hiç dönence almadım. Onun yerine zeka kartlarını asıyordum. Tam görüş mesafesini ayarlıyordum. Kart döndükçe öteki yüzü görülüyordu. 2 3 günde bir kartı değiştirip yeni kart takıyordum. Bebeklerin göz yapısı o kartları 3 boyutlu gördüğü için baya tepki veriyordu.
Pandispanya bebishmom çok mantıklı o dönen yerlere onları taktın dimi? Peki boş hali satılıyor mu alıp oyuncakları mi cikardin
Irmakprensesinannesi Pandispanya 2 aylikti aldım şuan 8 aylık muhteşem şekilde donence yle oynuyor oyuncakları almaya çalışıyor gayet seviyor fisher price almıştım
Snowglobe Irmakprensesinannesi şuan zaten dediklerinixi yapması gerekiyor. Dönence ile alakası olduğunu sanmıyorum.
Irmakprensesinannesi Snowglobe lakin benim kziim premeture 33 haftalık doğdu Motor gelişimi diğer bebeklere gire değişkenlik gösteriyor 5 aylık len dönmeye basliyor lar benim kzim 6.5 aylık ti tam anlamıyla dönmeye başladığında 7.5 aylikti yuvalaniyrodu 5 aylikti yavaş yavaş oyuncakları keşfetmeye başlamıştı 6.5 aylikti eliyle tutup firlattiginda
Snowglobe Irmakprensesinannesi Bi dönence ye bu kadar anlam yüklemeyin bence 😊 az once dediğim şeyi düşünüyorum hala ve her bebek farklıdır sizin ki 5. Ayda döner başkasının ki 8. Ayda.
Irmakprensesinannesi Snowglobe yqni oda doğru da fizyoterapist imiz gelişimine katkı sağlar özellikle motor gelisimine demişti tabi her bebekte farklı olabliyor haklısınız
bebishmom Pandispanya yok onlardan hiç almadım. Kızımın beşiğinin cibinliğine zincir şeklinde renkli halka oyuncakları vardı. Onu astım o halkalarrın ucuna da mandalla zeka kartı tutturuyordum.