Birkullanici Kocam beyin canı çekmiş ,çocuğumuz yokken bi defa yaptım beğenmedi. Bende daha yapmadım 😅 kesin tutan tarifi olan varmı
Bety2 Birkullanici ben çok güzel yaparım . 250 gram margarin , yarım su bardağı yağ, 1 vanilya 1kabartma tozu, 1 bardak pudra şekeri , 1 bardak nişasta yap bana dua et 😂
Meyvebicagi Birkullanici 250 gr margarin (oda sıcaklığında) 1 çay bardağı sıvı yağ 1 su bardağı pudra şekeri yarım su bardağı nişasta (mısır-buğday olabilir) 1 paket vanilya aldığı kadar un (yaklaşık 4 su bardağı) ///// unu kıvama göre arttırabilirsin. 1 pakette kabartma tozu koydum ( nefis yemek tarifleri Elif ataların tarifi) iki defa yaptım ikisi de güzel oldu
SibelKesim Birkullanici mutlaka bu tarifle yapın mükemmel ötesi günlerce bayatlamıyor buzlukta saklanıyor bu sayfadaki tarifler mükemmel pastaları falan
Birkullanici Bety2 nişasta buğday yazmışale mısır da olurmu .bnde bu tarifi yapmıştım aslında beğenmedi😅
Meyvebicagi Birkullanici buğday Mısır fark etmez hangisi varsa onu koy bende geçen yaptım herkes çok beğendi 🤣 tariflerde hangi nişastam varsa onla yapıyorum ben sorun yaşamadım hiç
NunuDudu Birkullanici tereyağlı da margarinli de nasıl yaparsanız yağın suyunu alın. O zaman pastane kurabiyesine en yakın lezzette oluyor.
NunuDudu Birkullanici evet eritin yakmadan üstteki köpüğü alın sonra bir kapta soğutun donunca delik açın margarinden su çıkıyor bayağı. Tereyağından da alttaki tortuyu atınca kalan kısım çok lezzetli oluyor. Sadeyağ yapımı yani bu. Masmavimutfağım var YouTube da o tarife göre yapmıştım ben un kurabiyesini.