Bebeğim biberonla beslenmek istemiyor iki üç gündür ağlıyor almıyor biberonu. Yada alıyor çok az içip bırakıyor. Hep emmek istiyor ama sütüm az doymayacagini biliyorum. Geceleri sık uyanıyor Allah aşkına çocuk aç yaşamak istiyor resmen. 8 aylık hiç dişimiz yok. Acaba benzer şeyler yaşayan oldu mu? Sebebi diş mi yoksa biberon reddi mi yaşıyoruz. Napacağım yine bilemedim…