[silindi] Selamün aleyküm kızlar elimde sepet beşik var bebeğim hiç içinde yatmadı diğer beşiğimizi kullanıyoruz beşiği kurduğum gibi bebek odasında duruyor. Almak isteyen varsa yardımcı olabilirim🥰
Feyzosunannesi [silindi] https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Rumeysa28 [silindi] 1200 mü çok pahalı ya en fazla 0 ları 1000 tl civarı kullanılmış 1200 nasıl olur ya
[silindi] canparee evet dahil 🥰resimde çıkan sarı yastık dahil değil beşiğin kendi yastığı var beyaz o dahil🥰