Evet canım bazı uzmanlar 6.aydan sonra gece beslenmesinin kesilmesi gerektiğini söylüyor. Yavaş yavaş kendisi uyumali ve gece uyandığında memeye ya da mamaya ihtiyaç duymadan tekrar uyumali diyorlar. Ek gıdaya geçişle birlikte gece acikmalarinin kalmadığı vs... Ammaaa benim kızım gibi o memeyi almadan geri uyumam diyen bebeğiniz varsa hepsi hikaye. Ha bir de şu var, gece gerçekten çok güzel emiyor. Gündüz dikkati dağılıyor çok uzun emmiyor ama gece uzun uzun memede kalıyor. O sütün de ona çok yaradığını düşünüyorum. Hangisi doğru açıkçası karar verebilmiş değilim. Bir kaç gece denedim. Meme vermeden emzikle falan gecistirmeyi ama kıyamet koptu ben de vazgeçtim. Zaten uyku sorunumuz var. Disiydi kusuydu yolculuktu derken yatağa yatirinca uyuyan yavrum kucakta saatlerce sallamadan uyumaz oldu. Bir de gece saat başı kalkmalari var şimdi. Memeyi de vermezsem uykusu dağılıyor bütün gece uykusuz kalıyoruz.