AnnaKarenina_ Selam kızlarrr yakında ek gıdaya geçiş yapacağız bi kaç yerde kendi sütünden yoğurt yapanları gördüm 👀 benimde oğlum hastanede yattığı zamandan kalan sütlerim var dondurucuda atmadım onlarla yapmayı planlıyorum acaba aranızda bunu yapan var mı ?
Nerecyaaa AnnaKarenina_ yeni duydum 😀bilmiyorum Bir ara buna benzer bir posta denk geldim komşusu kapısını çalıyor süt varmı diyor kadın yok diyor tm o mzn memendeki sütten bi bardak ver kek yapcam malzeme eksik kadın vermemiş komşu küsmüş gitmiş 😅trol bir postmuydu anlamadık ….
Alya2308 AnnaKarenina_ Yapmadım ama yapanı duydum biliyorum çok çok iyi bişey anne sütünden yoğurt ben çok araştırdım inanılmaz vitaminli probiyotik açısından ama çok riskli anne sütü inek sütü gibi kolayca tutturabileceğiniz bi süt değil ziyan olmasın günah dikkat edin yapacaksanızda .
MesNes AnnaKarenina_ bir gıda mühendisi yapılmasının hiçbir anlamı olmadığını söylemişti onun yerine verdiklerinizi sütünüz ile açıp verebilirsiniz
Kereminannesiii Alya2308 sütü ılıtmak gerekiyor ya mayalamak için anne sütünü nasıl ılıtacağız ısıtılmaması gerekiyor ya. Bilmediğim için soruyorum ☺️
AnnaKarenina_ MesNes kimisi çok iyi diyor kimisi değil diyor bende ilk başta cici bebe fln yaparken kullanırım diye düşünüyordum sonra yoğurt fikrini görünce neden olmasın demiştim