ygd forumda gezerken saçmasapan gelen reklamlardan bıktık@adm buna bi çare bulun birden çıkıyo sesine kaç kere çocuğum uyandı saçmasapan küfür içerikli bile var happymomda yoktu ama burda sürekli geliyor
Meryemdeveci ygd cok haklisin sürekli reklam çikiyor ve oğlum uyanıyor sinir oluyorum buna bir çare admin
Lcy03 Nurdanhakan ygd bedavaya bi uygulama yapmislar bence birakinda onlarda parasini reklamdan alsinlar telson ayarinizdan sesini kismayi deneyin
Merda Bu aralar öyle olmuş ya çok yoktu aynen dediğin gbi çocuk sesine sıçrıyor resmen artık telefonu sessize alıyorum
GmzSnn Way arkadaş bu forum babanızın hayrına değiL heraLde rekLamdan kazanç sağLamak zorundaLar 😂 teLin sesi kapaLıyken sesi açıLmıyo videoLarın bebek kucağınızdayken sesi kapatıwerin yahu 😂
Alpgdd GmzSnn telefonlar hep sessizde de kolik bebek anneleri telefondan fön, süpürge, yağmur, dalga sesi falan dinlettikleri için medya sesini açıyorlar. Bi anda foruma girince unutabiliyor. Reklam olmasın denmiyor video reklam olmasın