Linaergin12 Kızlar selam oğlum 5 aylık dün gece ateşlendi hastaneye götürdüm ateş düşürücü antibiyotik verdiler . Ateşi düşürmüşlerdi eve geldik yine ara ara ateşleniyor ne yapmam lazım baya kötü hissediyorum kendimi 🥺
Seymanb61 Linaergin12 doğal yöntemler en başta tabi vurduğumuz yol ama eğer ateşi düşmüyorsa 6 saatte bir calpol verebilirsiniz hiçbir zararı yok bana kendi doktorum söylemişti. Bende 3 aylık bebeğime vermiştim
minnakimm Neden ateşlenmiş ateşin bi sebebi olur genelde enfeksiyondan kaynaklı olur öyle değilse diştir sebebini açıklamadılar mı antibiyotik neden vermişler
minnakimm Linaergin12 böyle bişey olabilir mi ya olabilir olabilir ihtimaline karşı küçücük bebeğe antibiyotik başlamak nedir düzdün bi doktora götürün
Linaergin12 minnakimm başka doktora götürdük ultrason çekimde kan ve idrar alındı soğuk algınlığı çıktı