Seymanb61 Benim kızımda böyleydi hemde 3 ay itibariyle başladı 4 ay kontrolünde doktorumuz ellerinden tutup kaldırdı benim ki hiç ses etmedi oturup etrafı izliyor doktorumuz dedi annesi bu artık oturmak istiyor kucağında oturtabilirsin peki dedi tadımlara hazırlık için biz yemek yerken mama sandalyesine koysam orada durabilir mi tabi kısa süre durabilir dedi bende 5 dakika kadar oturtuyorum :)