Benim oğlum üç buçuk aylık. Uykuları çok düzensiz. Gündüz kuş uykusu gibi yarım saat yarım saat 4-5 uyku yapar. Gece sürekli uyanır. Bizden önce yatmaz illa bizimle beraber aynı anda gece uykusuna yatacak. Haliyle ben çok yoruluyorum hiç molam olmuyor. Bir iki kitap aldım bir sürü video izliyorum. İki gündür uyku sürelerini yazıyorum. Şimdi gece uykusunu öne çekmeye çalışıyorum. Üç gündür 12 den öne yatırmaya çalışıyorum rutin oluşturarak. Sürekli uyansa da destekli uyusa da en azından erken yattı.
trendyolda Müslin uyku arkadaşı aldım. Tavşan kafası var. Mini bir battaniye gibi. Şimdi tenimde taşıyorum emzirirken aramıza koyuyorum birkaç güne kokum iyice siner içine. Kitapları okur bir yöntem belirlerim dört aylık olunca da insallah gazı tuzu biterse kendimce ağlatmadan onu zorlamadan bir uyku eğitimi vericem