saimeenurr Kızlar selam 1.5 aylık bebeğim var belini tülbentle sardık geyrekleri batmasın diye bu şekilde yapan varmı
Alpingo saimeenurr ben sarmıştım ama türnent kalın gelmişti küçük bi boyun fularım vardı pamuklu onu yıkayıp sarmıştım annemin gönlü olsun diye:) ama gevşek bağladım sıkmadım,birde onu bağlayınca daha güzel tutuyordım oğlumu cok durmadı ama max 5-6 gün yapmışımdıd
Kereminannesiii saimeenurr hiçbir şeyle sarmadım uyurken yarı kundak yapıyordum sadece elleriyle kendini sürekli uyandırıyor diye
Bety 2 tane bebeğim var hiç duymadım oturunca batar derler 1,5 aylık bebek zaten hep yatar pozisyonda olduğu için gerek yok sanki
Balkizlarim saimeenurr eskilerden kalma şeyleri yapmayın Allah aşkına ne olur ne olmaz batmaz oturmuyor etmiyor yatıyor çocuk 🧐
Muhasebeciana saimeenurr tulbent degilde yenidogan bebekler icin citcitli bel destekleyici birsey bulmustuk carsidan onu takmistik ama cokta fazla takmadik
Seyyid_Ali_2021 saimeenurr yapmadım yapmazdım da sadece kavraya bilmek amacıyla belinden aşağı yarım kundak yapıyordum daha rahat kavrayıp alabilmek için ..
Beyza_momss saimeenurr halam yeğenime yapmıştı epeyce süre gaz sancısı falan olmamıştı hiç öyle demişti sıcak durmuştu beli karnı ben yapmadım ama