Merhaba bebeğim 2 ayı doldurdu 3. Aya yeni geçtik
Dün çok gazı vardı hiç durmadı sesi kısılana kadar ağladı, uyumadı da
Dayanamadık akşam banyo yaptırıp çörek otu yağı ile vucüdünü yağladık daha sonra mamasını içti uyudu
Normalde 3 saat sonra uyanırdı bende bu sefer hiç uyumadığı için uyandırmadım kendisi de 5 saat sonra uyandı
Tekrar mamasını yedirdim gazını çıkarttım tekrar yatırdım yine 3 saati geçti uyanmıyordu ben uyandırdım mamasını yedirip gazını çıkarıp yatırdım
Hiç Bi şekilde ses yapmıyor ağlamıyor, koyduğum an uyumaya başlıyor
Normalde hiç böyle Bi bebek değildi ayakta sallamadan veya süpürge sesi olmadan uyumazdı
Şimdi ikisini de yapmadan uyuyor
Normal mi değil mi anlamadım da