Nefeess _arasinannesi 1 kezden birşey olmaz ben doktorumun yanlış yönlendirmesiyle 1 ay boyunca 5 damla verdim doktor değiştirdim kesinlikle 4 damla vermelisin dedi
Sanal _arasinannesi hangi damla ben sağlık ocağının verdiğini 1 damla veriyorum yanlış mı veriyorum acaba
canimoglumm7 Sanal 3 damla olacak canım, bende onu kullanıyorum oğlum doğduğundan beri suan 13 aylık 3 damla verdim hep doktorum öyle demişti. Monovit d3
Sanal canimoglumm7 bu da nasıl bi damlaysa 7 aylık olmak üzereyiz 7 aydır eczane farklı sağlık ocağı farklı doktorumuz farklı şey söylüyor ya en son doktor 1 damla dedi 1 veriyordum tekrar bi sorayım