Karantugce Kızlar 3.5 aylık erkek bebeğim var normalde bezleri dopdolu çiş okurdu dünden beri boş gibi çok çok az yapıyor emmeside aynı sıkıntı yok bu durumu yaşayan var mi doktora götürmem gerekir mi
Jeatimo Karantugce ay valla 3.5 aylık kızım aynı şeyi yaşıyoruz doymuyor mu diye endişelenmeye başladım mama verdim kabul etmiyor cisi de bezi eskisi gibi doldurmuyor
Patateskoftesi Karantugce bezinde kirmizilik var mi belki kum falan döküyordur . biz 10ayligiz aksama kadar emer su icer ama bazi gunler hic yapmaz. Ev sicaksa falan belki ter yoluyla atiyordur vucuttaki siviyi
Karantugce Jeatimo benimki her zaman ki gibi emiyor ama çizi azaldı geçmezse doktora götürücem hiç yok değil ama çok çok az
Jeatimo Karantugce evet bizim de emmesi aynı ama çiş miktari azaldı. Bekliyorum burda haftaya gidicem bende kontrole