CANCanimCAN Aslisekr5 sadece adet döneminde belim çok ağrıyor ama onun dışında hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür. Kendimi korkutmadim hareket ettim bol bol.
Muhasebeciana Aslisekr5 ilk 5 gun zorlandim iki buklum yurudum rahat hareket edemedim ama 6.ci gun toparlandim hatta 20 kusur gunlukken baza bile kaldirmistim
Tuba Aslisekr5 ilk 2 hafta ağrım oldu sonra düzeldi. Sezaryenden 3-4 gün sonra tüm işlerimi kendim yaptım (ev işi dahil). Şuan 1,5 sene oldu hissetmiyorum bir şey. Bazen ama çok soğuk olduğunda dikişte bi sızlama hissediyorum🥲
Feyzosunannesi Aslisekr5 ilk bir hafta zorlandım oturup kalkarken dikiş yerim ağrıyordu, sonrasında düzeldi 1 buçuk sene oldu şuan bı sorun yok
DurununAnnesiiii Benim kalıcı bir agrım kalmadı şükür. İlk 3-4 gün eşimin destegiyle yatıp kalktım oturdum. Sonrasında kendim halledebildim herşeyimi.
Aslihan2 Kendim kalktım yürüdüm bebeğime kendim ilgilendim benim için rahat geçmişti sadece hastalanacağım zaman belime ağrı oluyor o kadar belden iğne olduğu için