Günaydın. İkizlerim cuma günü sünnet oldu. Cumartesi sargılar açtık. Bir tanesinin bu sabah kanadı biraz. Damla damla ama şu an kanamiyor. Dikişi mi patladı acaba dedik eşimle. Sünneti devlette yaptırdık. Doktoru bugün yok. Acile mi götürsek yoksa normal mi bilemedik. Fikri bilgisi olan varsa mutlu olurum