Bir kaç gün önce kulak ağrısıyla doktora gitmiştim boğazım kızarmış hafif parol ve antibiyotik verdi 4 gündür günde 2 tane antibiyotik ve 8 saatte bir parol içiyorum kızım 9 aylık bişey olurmu acaba kullanmadığımda parol ağrıdan duramıyorum daha da geçmedi ne olacak böyle bilmiyorum zatarı varmıdır acaba