Mamaanne geçmiş olsun canım bebeklerin kusmalari normaldir reflü tam anlamıyla gelişmediği için ama bazen de bu kusmalar bizden de kaynakli olabiliyor örneğin sen ne yaparsan hepsini bebeğin yapmış gibi düşün
Aşırı soğuk şeyler tüketme bebeğin yer gibi olur, sütüne geçer kusabilir
Aşırı sıcakta tüketme
Suyu ılık iç
Çok acı ve baharat da tüketme
Ayaklarını, vücudunu sıcak tut
Terliksiz dolaşma ev çok sıcak olsa bile bebeğin yerlere bastığını düşün nolur üşütür ve kusar hasta olur kendine çok çok dikkat et canım benim herşeyi kararında yapmaya çalış en önemlisi üşütme 💞🥰