Amineninnannesii Kızlar Apple kullanıyorum şu an bildirim geldi veri sızıntısı bulundu diye bütün parolalarım Apple kimliğime kayıtlıydı hemen sildim sizde silin bişeyler dönüyor
Mlkko Amineninnannesii Kullandığınız şifreler aynı ya da çok benzerse değiştirin. Bu bi telefon özelliği bunu kapatabilirsniz isterseniz
Amineninnannesii Zebe Apple den geldi 27 uygulamada veri sızıntısı bulundu diye hemen sildim şifrelerimi kartlarımız MHRS e devlet herşey kayıtlıydı lütfen dikkatli olalım
Amineninnannesii berna_demir Zebe apple kimliğinden geldi bu saatte olması beni ürküttü zaten gündemde böyle bir mevzu dönüyor tuhaf
2guzelinannesi Amineninnannesii kuzum benim bilgim yok nasil oluyir ne donuyor esimin kartalri vs acik teelfinda e devletim var bunlari siliyim mi
Amineninnannesii 2guzelinannesi benim şifrelerim Apple kimliğime kayıtlıydı eğer kayıtlı değilse silmenize gerek yok
BarlasMomm Amineninnannesii bende daha once iphone kullanirken gelmisti ayni bildirim hatta sonra tekrar geldi ve yabanci bir ulkenin konumu geldi verilerinize erismeye calisiyor diye. Hemen butun sifrelerimi degistirmistim bende. Sonra bir daha olmadi
berna_demir Amineninnannesii şifrelerim kayıtlı değil bence sizde kayıtta tutmayın çok tehlikeli erişimi var demek ki