Cecealmi yenidoğan bebeklerin sindirim ve solunum sistemleri tam anlamıyla gelişmediği için oluyor, odanızı havalandırın, buhar makinesi ya da ısıtıcı çalıştırın, bir de doktorum bana o dönem odaya ara sıra yarım kuru soğan koy demişti, ayrıca da yatış pozisyonunu sürekli farklı yapın, bir uyuduğunda sağda ise diğerinde sola yatırın, aklıma gelenler bunlar, elbette doktorunuza da danışın 😌 hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün 🌸