Atasmomm lansinoh biberon kullanıyorum ama 5 aylık olmasına rağmen tek delikli olanla veriyorum akışı kolay olmasın diye. Biberondan önce meme reddi gibi bişey yaşamıştık zaten ama o dil bağındanmış. Günde 2 kez 120 ml yani 4 ölçek veriyorum bi sabah bi gece yatmaya 2 saat kala. Çünkü emerek uyuyor karnı tok olunca ememiyor.