Ndrg-12 Bugün spiral taktırdım adet olmamıştım henüz. Sonrasında kanama oldu adet gibi ama azaldı. Adet mi oldum yoksa spiral taktıktan sonra bi miktar kanama oluyor mu? Sizde oldu mu?
Damlasu23 Ndrg-12 normal canm Bende taktırdm adet olmamıştım kanamam oldu kesildi tekrar başladı biraz böyle devam etti sonra geçti geçmiş olsun
Cnroglm Ndrg-12 ben taktırdım 5 gün kanama geldi aynı zamanda kasık ağrısı oldu. Sonra adet oldum yaklaşık 2 haftadır hala kanamam var adet görme süresi de uzuyor 🤦🏻♀️ Zaten ağrılı geçer benim regl günlerim daha beter ağrılar yaşadım ama doktorum 3 ay böyle devam eder dedi
Prens-prenses-annesi Ndrg-12 spirali adetliyken mi taktiriyosunuz yoksa normal bi gündemi bende taktiracam da nasıl gideciğimi bilmiyorum doktora
-Cedric Prens-prenses-annesi adetsiz takılıyor. Kadın doğuma randevu alıp gidin . 2 dk sürüyor zaten işlem
Bburcuu92 Prens-prenses-annesi benim doktorum adetliyken rahim ağzı daha geniş ve aşağıda olduğundan adetliyken takmayı önermişti
Ndrg-12 Prens-prenses-annesi adetli değilseniz beta hcg bakılıp takılır adetliyken direkt takıyor doktor. Benim hcg bakıldı sonra takıldı ama kanama oldu adet mi değil mi bilemedim
Lalekalbur20 Prens-prenses-annesi sağlık ocağı ebesi dedi özellikle adetliyken git o zaman takılıyor dedi bana da. Ben daha taktırmadım eşim istemiyor
-Cedric Melike_nehir yok acımıyor . Sadece içe girmenin verdiği bir kıpraşma hissi oluyor . Ama acı vermiyor
Damlasu23 Reyhan55 acıdı tabiki ama herkesin acı şeyi farklı olur kendini korkutma 10 dakika bile sürmüyor
Asaf_11 Bburcuu92 zaten olması gereken o ama ben gibi emziren kadınların adetleri hemen başlamaz o yüzden adet olmadan da takiyolar .Ama olması gereken adetliyken olanı.
Sadem01 Ndrg-12 ilk bir iki gün kanama olmuştu bende de sonra kesildi 10 gün sonra tekrar başladı ama birkaç damla 1 ay sürdü bu kanama Dr 3-6 ay devam edebileceğini söylemişti.cok şükür kesildi 2 aydır tık yok.henuz adet olmamıştım bende