Hhticee merhaba bebeğim 8gunlukken aynı şeyi ben yaşadım Rabbım tekrar yaşatmasın amin. Gazdan dolayı fiskirtarak kusmustu kustugunun b kısmı nefes borusuna kaçmış (emziriyorum) bebeğim Bi anda mos mor oldu hatta siyaha döndü diyebilirim. Hemen yuz üstü çevirip başı biraz daha aşağı egilimli olucak şekilde sirtina sirtina vurdum. Ama düzelmedi daha doğrusu korkudan bebeğime düzelme fırsatı vermemisim. Sonra ambulansı aradik aynı şeyi yapmamı söylediler ama ambulans gecikince taxiyle hemen en yakın acile gttik arabada ağlıyordu zaten. Yeni doğan Dr u müdahale etti hemen anne sütü oldugundan sansliymissiniz ciğerler anne sütünü emer mama olsaydı sikintydi çok küçük cigerleri onu ordan alicak teknoloji bizde uok demişti. Gazdan dolayı öyle kusmus röntgen çektiler çok gazı var dediler gaz nasıl çıkarılıyor onu gösterip gönderdiler.
Daha sonra yine aynı şey oldu 15 20gunluktu galiba o zaman yine aynı şekilde ters çevirip sirtina vurdum ama bu sefer paniklemedim renginin gelmesini bekledim duzeldi çok şükür.