Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük sağ ayak bileğinde doğum lekesi var 2 cm kadar doğumdan sonra yüzeysel doku ultrasonu çekindi ama bir sıkıntı teşkil etmediği söylendi bu ay kontrole gittiğimizde doktoru hematoloji bölümü görsün gerekirse ilaç tedavisi başlansın emekleme döneminde sürtünmeden kaynaklı kanama yapabilir belki dedi ama yani doğum lekesinin bir sorun olduğunu daha önce hiç duymadım ve bileğinde emeklese bile yere gelmeyecek bir yerde siz ne düşünüyorsunuz var mı böyle bir sorun yaşayan yada doğum lekesini tedavi ettiren