Busraata merhabalar, gebelik kolestazı yüzünden 33. Haftada acil yatışı yapılan bir anne olarak yazıyorum.. şöyle ki, her hafta kontrole gitmeniz para tuzağı değil. Bebeğinizin sağlığı açısından. Gebelik kolestazında safra asitleriniz yükseliyor. Ve bebeği etkiliyor. Kalp atışlarını.. ani bebek ölümlerine sebep oluyor. Kalbini durdurabiliyor.. o yüzden her hafta bebeğinizi kontrol etmek zorundalar. Hatta çoğu zaman hareketini hissetmeyince korkardım ben. Doğurana kadar yüreğim ağzımda gezdim.. çok zor bir süreç.. 2.yi nasip ederse Rabbim, yine kolestaz yaşar mıyım diye düşünmemeye çalışıyorum.. çünkğçok zor. Yaşayan bilir. Sabahlara kadar ayaklarımın altını, avuç içlerimi kaşırdım.. yara olurdu artık.. Umarım sağlıklı bir gebelik süreciniz olur. Tekrar yaşamazsınız.. Nasip diyelim.. Sevgiler.. 🌸