Kızlar selam
mutfağımın halılarını değiştiricem. Masam var 205 × 105 ölçülerinde. Sizce altına halı sersem mi yoksa boş mu kalsa. Mutfağımın zemini krem beyaz hafif kahverengi içeren fayanstan. Halı serince süpürsem de altına doluyor gibi geliyor daha çok toz topluyo sanki. Masa da muhteşem ağır tek başıma her zaman hareket ettirmem mümkün değil yardımsız çekmeden de silinmiyor. Halı alsam mı almasam mı ne diyosunuz ☺️?