Anneler bir göğsüm diğerinden daha büyük ve büyük olan göğsümün kahverengi alanından dışarıya doğru kırmızı çizgiler şeklinde izler var süt kanalı gibi ama normal mi bu durum yoksa kanal tıkanıklığı mastit falan belirtisi değil dimi mastitteki kızarıklık yuvarlak oluyormuş sanırım. Ele gelen bir şişlik se yok ana bu damarlı görüntü neden oluyor sizde de var mı? Ayrıca emzirme bitince göğüsler eskisi gibi küçülüyor mu hiç sevmedim büyük göğüsleri 😣