Çok bildiğiniz büyük bi firmada yöneticiyim. Her markada değişir. Çoğu firma personelden keser bunların çoğu türk firmalardır. Ama benim firmamda müşteri ne gördüyse o. Firma zaten o açığı düşünerek bütçe hesaplamaları yapıyor. Personelden kesmiyor. Bu iş yükleri fazla oluyor. Gözden kaçabiliyor. Ürün girip çıkışı olan çok mağaza var takibi zor oluyor. Ve şirket bunu personele mal etmiyor.böyle firma bir firmadır inşallah. Ama direten müşteriler elbette gözümüze çirkin geliyor.insanlık hatası diyip gerçek fiyatın dışında alan çok az insan var. Kimse aa insanlık hatası unutulmuş diyip alltan almıyor.