Asilinannesiiiii Kizlar bugün bı mağazada gömlek aldım. Etiket 90 TL kasada fiyati 140 TL çıktı. Yasal olarak etiket üzerinde ne yazıyorsa onu vermek zorunda. Ben de bunu söyledim. Aynı gömleğin diğer bedenlerinde 140 TL yaziyor sadece benim aldığımda 90 yazıyormuş. Ona yanlışlıkla terlik etiketi yapistirmislar sanırım. Neyse ben de yasal olarak etikette ne yazıyorsa onu vermek zorundasınız dedim. Biraz gerilince tamam gömlek kalsın dedim. Sonra kasiyer diğer aldıklarımla birlikte onu da geçti ve 90 TL den verdi. Ben aldım gittim ama sonra bı pişmanlık yaşadım. Yasal hakkımız bu şekilde öyle aldım fakat sonra hakka girdim mi diye düşündüm. Bu ara mağaza zincir bir marka ve parası çalışanlardan kesilmiyor markadan kesiliyor sanırım. Burada bir hakka girme durumu söz konusu mu? Lütfen kesin bilgisi olanlar cevap yazsın. Daha fazla kafam karışsın istemiyorum
Motattisemuittur Asilinannesiiiii bilemedim eski fiyatı felan olsa neyse de yanlışlıkla terlik etiketi yapıştırmışlarsa sanırım sorun etmezdim
Deletedmom_59 Asilinannesiiiii bence bu konuda kesin bir bilgi kimse veremez. Ben olsaydim etikette terlik adı gorunce bu sekilde diretmezdim. Sonucta her ne kadar kurumsalda olsa ortada bir personel hatasi var ondan kesmeleri bana olasi geldi. Hic gerek yokmus diretmeye bence 🙄
egeninanns Asilinannesiiiii mağazada çalışmış biri olarak şöyle söyleyeyim sizin yasal hakkım dediğiniz o personelin cebinden çıkacak . Her hak alınmamalı
Saudade Asilinannesiiiii evet yasal olan ilk etiketteki fiyattır. Ben hak falan düşünmezdim bu durumda yapmasalarmış
Asilinannesiiiii Motattisemuittur terlik etiketi olduğuna dair bir şey yoktu. Bana kasada öyle söylendi. Aslında ben de düzgünce dese diretmezdim ama kız bana ister al ister alma gibi ters şeyler söyleyince ben de kızdım sanırım o yüzden direttim
Lidya-t yanlış basılan bir etiket yüzünden bu şekilde diretmeniz olmamış.Parası etiketi basandan çıkacak hakkına girmişsiniz
Asilinannesiiiii Lidya-t parası çalışandan kesilmiyor. Zaten büyük mağaza kimin etiketledigi belli değil. Yani o an sinirlendim sanırım. Çalışan bana bu bizim hatamız değil müşteri yapmıştır filan dedi. Müşterinin yapma şansı yok o etiketi çıkartıp ona yapıştırsan yırtılır dedim. Gerildim sanırım o nedenle aldim
egeninanns Saudade çok kötü bi tabir hak düşünemezdim . Bu devirde bi insanın cebinden kesilecek parayı bile düşünemeyecek kadar mı bencilleştik . Çok garip
gocebebirbayan Saudade yani diyorsunuz ki, çöpü çöpe değil de çöpün yanına atsam ne olacak , çöpçüler boş yere mi çalışıyor alsın süpürsün temizlesin bir tane bile attığım çöpten bırakmasın diyorsunuz. İnsanlık hali unutmuş atlamış olamaz mı?
Saudade egeninanns yoo etiketi terlikten çıkartıp ben yapıştırmadığım için beni ilgilendirmiyor ben mi bastım? Ki kasiyerde bunun farkında ki gömleği 90 tlden geçmiş dalgınlık olmuş olabilir fiyat 140 tldir diyip keskin konuşabilirdi zaten
gocebebirbayan Asilinannesiiiii Zaten büyük mağaza kimin etiketledigi belli değil. O kadar belli ki. Başımızda kat yöneticisi oluyor ve o katta 5 kişi satış danışmanlığı yapacak o gün. 2 si diyelim bayan reyonunda. 2 si erkek biri çocuk reyonu olsun. Kadın reyonundan 1 kişiye etiket yapmasını diğerine katlama yapıp müşteriye bakmasını söylüyor kat sorumlusu ve katta dolaşıyor başımızda yani kimin ne iş yaptığını biliyor. Bizim mağazada böyleydi
Lidya-t Asilinannesiiiii Büyük mağazalarda kim eline ne gelirse o işimi yapıyor zannediyorsunuz herkesin bir görevi var yanlışlık olmuş işte .Sinirlenecek de bir şey yokmuş neyse 50 tl ucuz aldığınız şeyi güle güle giyin .
BayanNinni Asilinannesiiiii canım ben boyner de çalıştım hiçte cebimizden kesilmedi müşteri etikette hangi fiyatı gördüyse onu vermek zorundayız vermeyince şikayet ediyolar zaten 😄
Uykusuzhergeceeee Asilinannesiiiii hak meselesini bilemem ama ben de ayakkabı sektöründe çalıştım zincir bir markaydı böyle bir durum olursa personelden kesiliyordu para
Asilinannesiiiii Deletedmom00881 ben aslında gömlek kalsın almicam dedim sonra kendisi 90 TL den geçti
gocebebirbayan Asilinannesiiiii lcw, defacto ve mavi gibi markaların satıldığı 5 katlı bir mağazada satış danışmanlığı yaptım bekarken. Etiketi biz yapıştırdığımız için ve işimizi düzgün yapmayıp atlayıp ya da unuttuğumuz gerekçesiyle maaşımızdan kesiliyordu
Asilinannesiiiii gocebebirbayan ne zaman calismistiniz? Çünkü yine böyle bir mağazada çalışan arkadaş personelden kesilmiyor demişti
FtsErva Asilinannesiiiii çalışanlardan kesiliyor o ücret . Çünkü şirket etiket değişiminin çalışanın görevi olduğunu söyleyip sorumlu olark çalışanı gösteriyor .
Asilinannesiiiii FtsErva ben çalışandan kesilmiyor diye biliyorum. Çünkü hangi çalışanın yaptığı belli degil