aybikreis aynen öyle. Bende yapmıycam çok, yoksa alışır lar valla, keçi bile sağdırırlar sonra. Şehirde büyüdüm ben, köyde ilk kez kalcam 🤭 işlerinden korkuyorum. Ama yapamam valla ben kusura bakmasınlar. Aynen ya nişanlıyken 1 defa gitmiştim eve, banyo taş, çimento gibi oluyo ya öyle, bide mutfakta, perde çekmişler oraya banyo olmuş. Nasıl yapcam nasıl etcem bilmiyorum. Wc desen dışarda. 😬