Habibeee1 3aylik bebege hiç birşey yapmamalısın zeytinyağı, popoya birşeyler sokmak gibi bunlar bebeğine ve bagirsak florasını bozuyor.Sürekli olarak bir doktorun varsa ona danış lütfen probiyotik felan başliyor uygun ne varsa.Anne sütü alıyorsa kabız olmamaya çalış o da etkiler.Keçi b.ku gibi olmuyorsa,huzursuzlugu yoksa sıkıntı yok demişti doktorum elbet yapar