Browni Asaftalha benim oğlumunda testlerde çıkmadı ama dediklerine göre alerjisi var . Gece kusacak derecede gıcıklı bi öksürüğü oluyor fayda eder mi acaba bize
Elifatlas Browni 2 gün kullandık geçti çok önceden kullanmıştık 2 ay kadar oldu hala şişesini görse içmek için ağlar o kadar cok sevdi tadını 😁
Asaftalha Browni bizimde aynı tarif ettiğiniz gibiydi faydasını gördüm Gündüz hiç öksürmezdi zaten gece yastığa kafasını koyduğu gibi başlardı