Eşim eczaneye danışın bu damlayı almış. Günde 2 defa 2şer damla kullanın demiş. Biogaia kullanıyoruz ama o yeterli değil. Bebeğim çok gazlı eczacı da biogaiayı da bırakmayın ikisini beraber kullanın demiş. Bu damlayı kullanan var mı aranızda? Bebeğim 19 günlük