Merhaba anneler. 11 aylık kızım var Cuma günü öğlen uykusundan uyandı ve aniden burun akıntısı ek olarak öksürük başladı. Gece burnu çok akmaya baslayinca doktora gittik. Doktor 4-5 tane ilaç ve hava verdi. Bunları uyguladikca çocuğumun daha da kötüye gittiğini farkettim. Pazartesi akşam sürekli ne yediyse kustu. Hemen o gece kendi doktoruma gittim. Herseyine baktı ve diş döneminde olduğu için bağışıklığının düştüğünü, ek olarak mevsim geçişlerinden etkilendiğini belirtti. Antibiyotik haricinde bütün ilaçları kesti bebeğime ağır geldiğini söyledi. Kan ve kaka tahlili istedi tedbir amaçlı ve bugün yaptırdık. Sonuclarimiz temiz çıktı. Ama bugün şunu farkettim hastaneden geldikten sonra çok fazla su içtiği halde çok az çiş yapıyor. Sürekli su içmek istiyor. Normalde günde 200 CC su içer ve bezini akşama kadar çok doldururdu. Ama şuan belki 700cc su içmesine rağmen çok az çiş yapıyor belki 2 kere ve oda az ve sapsarı başına gelen var mı? Yarın yine doktora götüreceğim. Bu konu çok aklıma takıldı ama gidene kadar sizlerinde tecbulerini duymak istiyorum. Bu normal mi acaba 😢