Deniz1807 Merhaba kızlar aşırı heyecanlıyım adetim 4 gün gecikti göğüslerim aşırı ağrıyor birkaç gün önce rahmimde sancılar oldu ama adetlenmedim bazen yine adetlenicekmişim gibi ağrılar oluyor daha sonra geçiyor sizce hamile miyim siz neler yaşadınız ? :)
CerenSelim Deniz1807 ilk hamileliğimde göğüslerim çok ağrıdı resmen kolumu kaldıramıyordum daha yeni evlendiğim için kimse inanmadı hamileliğin sonlarına doğru göğüs ağrısı olur dediler ama ben ilginç bir şekilde hamile olduğumu hissetmiştim adetime bir kaç gün kala başlamıştı bu belirtiler test almaya giderken de kasıklarımda değişik bir ağrı olmuştu normalde adet ağrısı geçen bir insan değildim o zaman emin olmuştum ama tabi test yapmadan bilinmez
Daenerys Deniz1807 fal kapatın bari ne diyelim😂 test alın bakın. Bu söyledikleriniz regli belirtisi aynı zamanda
Deniz1807 CerenSelim Evet test yapmadan bilinmiyor benimde göğüslerim aşırı ağrıyor dediğiniz gibi kolumu kaldırınca bile sızlıyor bakalım hayırlısı :)
Deniz1807 Daenerys Bakalım şansıma ne çıkıcak 😂 Aynı şeyleri yaşayıp hamile kalan var mı merak ettim sadece bebeğim :)
Htcokur Bel ağrısından ve kasık ağrısından öldüm adet olacağım sandım durdum ama 1 aylık hamileydim inşallah hamilesidir 🥰
Deniz1807 Elifffinnn10 Testte hemen çıkmıyor diyorlar ben o yüzden biraz daha beklemek istedim netlik bakımından ama yarın meraktan yapabilirim :)
minnos004 Deniz1807 yeni mi evli sınız? Bende evliliğimin ilk beş ayı her ay anlattığınız gibi oluyor dum ama hopp adet başlıyordu. Hamile kaldigim ay aksine hiç bir belirtim yoktu adet günüme beş gün kala test yaptım pozitif cıktı