Yavuz34 https://imgyukle.com/i/RJLZ6q kızlar test yaptim bu şekilde cikti 6 gun gecikmem var bozuk bence ama insallah bozukdur böyle olan varmı
Bebegimm1 Yavuz34 tekrarlayin fazla idrar kacmis yada az damlatilmiş yenisini alin almisken 2 tane alin ben oyle yapmistim biri bozuk cikarsa diye 🤭
Yavuz34 Dilos01 evet bebegim 1 yasinda daha küçük yani planli bisey deyil o yüzden böylede görünce kafam karisti
2papatya Yavuz34 bence hamilelik var ama çok damlatılınız için dağılmış gibi.. bozuk olsa ilk çizgi dağınık çıkardı sanki 🤔🤔
Daenerys Pet bardağa işeyin tahlil verir gibi. Testi tekrar edin. İdrar az ya da fazla gelirse test bozulur