Merhaba hanımlar 4 yaşında ki oğlum Şubat ayında kreşe başladı daha sorna hastalandi ve o gün bugündür öksürüğü asla geçmiyor artiyor azalıyor. Arttığında da 2 saniye de bir öksürüyor. Goturmedigim doktor hastane kalmadı bulunduğum ilde. Alerji kaynaklı öksürük diyorlar. Kanda alerji yüksek çıkıyor ama test yapınca çıkmıyor o yüzden de neyden uzaklastiracagimi bilmiyorum. Daha önceleri de hep hastalanirdi ama geçerdi. Böylesini ilk defa yaşıyoruz. Oğlumda bende perişan olduk. Varsa bı öneriniz lütfen yardımcı olur musunuz doktor olur ilaç olur bitkisel tedavi vs. Biz yaptık iyi geldi dediğiniz birşey var mı.