21zeynep72 Amin amin bu arada kalbinde ufak delik varmis hic uzulmeyin kizimda da kalbinde hem delik hem damarda aciklik vardi 2 ay sonra kapandı.😍Sadece kontrollerini aksatmayin yeter.Kimseye de takilmayin bebeginiz 2.5 aylik bebek gibi hatta gelisimil uzmani suan duz yasini yakalamasi bile mucize die bakiyordu.Bizim bebeklerimiz duz yasindaki akraganlarina yakalamasi bile zaman ister demisti.