cennetkokulubal psikoloğa bile gittim. küçükken annem bana zorla ağlatarak yemek yedirdiği için bilinç altımda bir travma yatıyor. Tiksiniyorum , iğreniyorum bir kaç lokmadan fazla yiyemiyorum.
Zayıflık hiç güzel değil , 10 kilo fazlalık çok Fazla değil inan.
Şu an boyum 168 kilom 47-48