Hnfe Merhabalar ben 2 ay 15 gn önce doğm yaptım sezaryan ile 2 gün önce regli oldum normalde benim çok fazla gelmezdi ve agrm olmazdı aşırı derecede fazla kanama geliyor 3.gun um olmasına rağmen sizlerin de böyle oldumu ilk diye mi böyle acaba
3yasakadarsifirekran Hnfe evet canım benimde öyle oldu her yere geçti hatta koltuklara yatağa lohusa pedinin içinde bile normal orkid yapıştırdım 10 gün sürdü sonra normale döndü
Linailkay Hnfe evet canım çok normal ben 40 ımdan sonra hemen adet oldum pet yetiştirmedim Doktor kontrolüne gittiğimde adet erken olmuşsun 5 6 ay sonra olanlar çok var dedi kanın çok gelmesi normal demişti bana
Hnfe Malesef benimde günde 3 defa her yere geçti carsafima kadar ilk defa bu şekilde olunca korktum açıkçası inşallah bir dahakine benimde düzene girmiş olur demekki doğumdan sonra içimiz temizleniyor