pamuksekerim Gebelikten önce zaten saçlarımda eski boya kalıntıları vardı hep gökkuşağı olma yolunda ilerliyordum gebe olduğumu öğrenince hiç dokunmadım çok kötü oldu artık. Oğlum 2buçuk aylık oldu. Komple tek renk boyatmak etkiler mi sütü?
Fatmafatma pamuksekerim bende bu konu hakkında başlık açtım ama cvp veren olmamış. Bebeğim 3 haftalık 40 ı çıkınca bnde boyatmak istiyorum. Süte geçer mi acaba
Emne pamuksekerim ben bebeyim 22 günlükken hem kestirdim hem boyattım hala şimdi bebeyim 2 buçuk aylık hiç bisey olmadı
Mineebd pamuksekerim valla oglum 8 aylik. Doguma girmeden boyatmistim sacimi. Dogumdan sonra bu aya kadarda 4-5 kez boyatmisimdir muhtemelen. Hepte emzirdim. Sukur bi sorun yasamadim
Emne pamuksekerim ben bebeyim 22 günlükken hem kestirdim hem boyattım hala şimdi bebeyim 2 buçuk aylık hiç bisey olmadı
Yagmuruzgar Fatmafatma ben 40 olmadan boyattım süte geçer diyorlar ama geçecegine inanmadım boyatım 3 saat sonra emzirdim içine sinmezse mama ver bir gün yada sagılmış süt varsa onu verip kendi sütünü sagıp dökebilirsin öyle diyorlar
Mineebd pamuksekerim Fatmafatma pamuksekerim valla oglum 8 aylik. Doguma girmeden boyatmistim sacimi. Dogumdan sonra bu aya kadarda 4-5 kez boyatmisimdir muhtemelen. Hepte emzirdim. Sukur bi sorun yasamadim
Emne pamuksekerim ben bebeyim 22 günlükken hem kestirdim hem boyattım hala şimdi bebeyim 2 buçuk aylık hiç bisey olmadı
Nevnev pamuksekerim ben geçen Hafta boyadım ama dk başı uyandı 20 dk anca tuttum. Bisey olacağını zannetmiyorum ama insan şüpheye düşüyor ıns bisey olmaz