Iciyorum ya. Alkol de aliyorum. Genelde bebegim gece uykusuna yatinca bi bira aciyorum yada bi sarap doldurup, balkonda bi sigara yakip resim yapiyorum..
Hamileyken yada emzirirken ilk sene hic icmedim.
Sonra bi arkadasima eslik edeyim diye bir tane yakinca ay buna da eslik edeyim ona da eslik edeyim deyip insanlarin icindeyken icmeye basladim.
Bebegim artik sadece snne sutu almadigi icin, sigara ictikten sonra emzirmektense gida vererek doyurmaya bakiyorum bikac saat icinde.
Zaten gunduz bebegim evdeyken cikip da kapinin disinda sigara icemeyecegim icin icemiyorum, gece uyudugunda balkonun pencerelerini acip balkonda iciyorum nasil olsa uyudu, gelmez oraya diye.
Sigara ictikten sonra meme icin cok israr ettiginde de aglatip uzmuyorum tabi ki cok, baska bi teklif ettigimi yemek istemezse emziriyorum tabi. Ama elimi agzimi bi yıkıyorum once, tisortumu degistiriyorum evdeysem.
Disardaysak mecbur o ustumle emziriyorum.
Ama sigarayi abartmiyorum tabi ben. En cok ictigim gun 3 tane icmis oluyorumdur mesela. O da yanimda biri varsa ayak uydurmak icin. Yoksa aksam tek basima yaktigimda 1 tanede kaliyor o.