Normalde hiç bası ağrıyan biri değilim. Bas ağırmış diyince o ne ya diye düşünürdüm. Taaa ki son 1 haftaya kadar. 1 hafta 20lik dişimi çektirdim.iltihap yapmış 3 kutu antibiyotik bitirdim öncesinde. Neyse çekildi hiç acımadı hiç agrı falan olmadı derken bogazım 1 haftadır şiş agrıyor. Basım çatlıyor resmen. Arveles ile duruyorum. Oruç tutamayacak hale geldim. Çok üzülüyorum. Böyle bas ağrısı olan var mı? 1 hafta içerisinde 2 gün geçti yine başladı. Migren mi bu? Yoksa beynimde bişey ni var ? İltihap mı anlayamıyorum 😞😞😞